U kunt uw bestelling op de volgende manieren betalen :
Bancontact
Betaal veilig, snel en gemakkelijk via de vertrouwde online betaalomgeving van uw eigen bank. Aan het einde van het bestelproces vult u uw kaartnummer en vervaldatum in en u wordt automatisch naar de vertrouwde site van uw bank geleid.
Creditcard
Betaal veilig, snel en gemakkelijk met uw creditcard. Aan het einde van het bestelproces wordt u direct naar de pagina van uw creditcardaanbieder doorgestuurd.
Houd er rekening mee dat de verwerking van uw betaling eventueel tot 2 werkdagen duren kan.
Let op: Bestelnaam en naam van de kaarthouder dienen identiek te zijn.
iDeal
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.
PayPal
Betaal veilig, snel en gemakkelijk met PayPal. Aan het einde van het bestelproces wordt u direct naar PayPal doorgestuurd.
Op rekening – binnen 30 dagen betalen
Na verzending van uw bestelling heeft u 30 dagen de tijd om te betalen. U ontvangt na verzending via Klarna per e-mail uw rekening.
Maak het rekeningbedrag uitsluitend aan Klarna over.
Meer informatie hierover vindt u op: Klarna – BE Terms and Conditions
ApplePay
Betaal snel en eenvoudig via ApplePay door uw betaling te bevestigen in uw Wallet-App via Face-ID of Touch-ID op één van uw Apple-apparaten. Zorg ervoor dat de betaling van te voren op uw MacBook in uw Wallet-App is geactiveerd.
Waar vind ik mijn factuur?
De factuur wordt u automatisch per e-mail toegestuurd, wanneer de bestelling wordt verzonden.
Controleer ook uw SPAM inbox.
Wij kunnen u geen factuur sturen voordat de bestelling is verzonden.
U kunt uw factuur ook terugvinden in uw klantenaccount op onze website.
Accepteren jullie ook eco-cheques?
Enkel betalingen via creditkaart, bankkaart en Paypal worden aanvaard.
Mijn betaling is niet gelukt wat kan ik doen?
Er zijn verschillende reden waarom een betaling niet gelukt is. Hieronder staat per betaalmethode uitgelegd wat je kunt doen.
Je iDeal of Bancontact betaling mislukt?
Lukt het niet om met iDEAL of Bancontact te betalen? Kijk eerst of het geld wel van je rekening afgeschreven is. Is dit niet het geval? Plaats dan een nieuwe bestelling. iDEAL en Bancontact betalingen worden namelijk direct van je rekening afgeschreven. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven maar heb je geen bevestiging van je bestelling ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice en zoek bij je afschrift het transactienummer op.
Je creditcard- of Paypal betaling wordt geweigerd?
De creditcardmaatschappij en PayPal voeren automatisch een controle uit aan de hand van een aantal criteria. Mogelijk heb je een verkeerde vervaldatum van je creditcard ingevuld of is je PayPal tegoed niet toereikend.
Wil je je bestelling toch snel ontvangen? Plaats dan een nieuwe bestelling en betaal met iDEAL of Bancontact.